Tuesday, February 9, 2010

oh no wat is this smell??

skg rehat2 saja di bilik...like usually....wat a boring life... i dream of a hot girlfriendsss...i mean a lot of girlfriend...kwn2 perempuan yg sekepala dgn saya...do happening thing together....be with a guy/boy is really boring...especially a boyfriend....sangat mengongkong.....

pergi sana x boleh...pergi sini x bleh...pulang lewat sikit marah....hemm.....



tapi sekarang ceritanya lain.... di bilik ni...i smell something....wat is this....oh no the smell come from my TONG SAMPAH....wat the fuck....


sy memang sangat malas akhir2 ni..semuanya jadi x terurus....baju2 saya pun (bersih dan yg belum di basuh) bertaburan atas lantai ...bercampur aduk...dgn buku2 dan barang2 ntah apa benda semuanya....

pinggan mangkuk pun belum cuci semuanya.... aduh...sampai bila saya mcm ni?? saya sgt MALAS...apatah lagi utk mau buat assigment dan kerja2 yg x siap2 lagi tu??

cuma ada 2 benda saja yg saya rajn ...TIDUR dan MEN GAME@ONLINE.....


sangat teruk kan...sudah lah asyik tak bersemangat.....SOMEBODY PLEASE HELP ME.......:(


MY BOYFRIEND semenjak balik kg..asyik bz saja...ada2 saja alasan ...pergi tangkap ikan di sungai lah...buat motor la...tidur lah..pergi main bola la.......   sungguh x pedulikan saya...sudah lah saya asyik badmood saja di sini..... dia pulak mau sakitkan hati saya saja......bila saya marah...sy ni suka OFF kan hp....biarlah dia mencari saya sepanjang malam ni (kalau la)  saya sangat sakit hati ni skg....AND REALLY I ORDI OFF IT...PROMISE NOT TO ON IT UNTILL TOMORROW.... biar sampai puas hati saya...biar smapai dia puas hati bz di sana...k i stop here.

No comments:

Post a Comment