Monday, February 8, 2010

badmood..................

napala asyik bad mood sja ni....mcm ada sesuatu yg hilang atau x kena dalam hidup sy ni sekarang.....
sy pun xtaw kenapa ...tapi saya sgt bosan dan x bersemangat...napa saya ni sgt x remaja....sy belum puas mau enjoy2...berjalan2 sana sini...puas2......
sy bosan hidup terkurung mcm ni....pergi kerja balik ruma....tidur..bngun...p kerja...balik rumah....aduhh....bosannya.....napa lah bf sy x faham.....sy selalu suruh dia bawa saya jalan2...tapi dia mcm berat hati....dia suruh duduk diam2 d rumah saja......adui....dia x faham betl apa yg sy rasa...bosan mcm ni.....hemmm....


skg ni xda semangat.....lansung...apalagi mau buat assgment ni.... xdapat.....sy sgt malass.......sy xdapat buat apa2......mau p kerja pun saya malas.....jumpa pt pun saya malasss....SEMUANYA.......


sy just mau rehat...relax........


kalo ada kerja yg boleh buat sy jadi kaya ...walaupun sy duduk diam2 d rumah kan bagus.......


oya....tadi saya ada diperkenalkan "mcren-oceanus" oleh kawan2 di tempat kerja....sy pun xtaw apa benda tu...tapi yg saya taw benda ni kalo join boleh dapat RM25K sebulan.....


nanti lah sy cek balik apa benda ni...ataupun kalo ada siapa2 yg mau share boleh juga....peace.

No comments:

Post a Comment