Friday, February 5, 2010

ntah kenapa ni perasan........

napa tiba2 sy rasa agak moody ni ..dan hati mcm sakit saja... tapi sy kurang pasti apa...

tapi sudah semestinya bukan pasal bf saya....

sy baru balik dari office ...dan skg rehat2 di atas katil....on9 jap.... (tunggu calling from my bf- he at his aunt home now)  

kenapa ni....hem... tadi kami ada meeting lagi....hari2 meeting..bosan betul...sudah la tu lama pulak tu...buang masa sy saja...bagus lagi sy men poker tadi....

sudah tu ...dorg ni x respek sy lansung...selalu melebih-lebih perempuan asing tu..perempuan india tu...
actualy saya yg ketua bahagian taman tu tapi kenapa dorg semua lebih lebihkan perempuan india yg baru datang kerja sini tu??

dorang xtaw ka yg sy ketua taman tu?? tapi sy diam2 saja...mentang2 saya seorng saja kerja di bahagian ni ..dorang ingat saya xda kedudukan di sini??

i hate HER.....kenapa dia asyik jadi ketua d mana2....pas tu saya jadi PEMBANTU dia saja...hello saya bukan org bawahan ko ok,!!!! u can go to hell.....

sy x suka bekerja dgn dia....bagus dia pndah cepat2 sebelum sy mengamuk....

mungkin ni la pasal perasaan saya agak sakit petang ni...huhu...

bagus sy men POKER dlu..k daa daa

No comments:

Post a Comment